THIS SITE IS UNDER CONSTRUCTION

Tuesday, June 15, 2010

OH !

People act differently from their words or action..when u meet a decent person beware cos maybe he is a con artist , man with a brutal look may dress up to hide their
fragile emotion , when a girl adore u for ur commitment , maybe because she couldn't make any.. when a man ask u not to play with others emotion , maybe ...he was reminding himself.. <-same case different scenario


Oh, ha. ha a. ooo..itu reflex aku bila baca ayat ni. ade org tulis kat fb org lain. quote je la. sorry eak..  amat bermeaning ayat ni. Hakikatnya , bukan kita x pernah tau ayat ni. Until someone that actually quoting them specifically, baru kita terperasan benda tu terjadi dalam hidup kita. Aku pun selalu je guna kan ayat ni. and actually practice it in my life.   Don't  judge a book by its cover. The meaning that we used to be studied, it's just not enough to make us really understanding what is exactly the meaning.

'a man ask u not to play with others emotion , maybe ...he was reminding himself.'
 rupa rupanya eak. baru aku terperasan.sebab tu la asyik suruh aku jangan fikir pelik2. jgn fikir bukan2. sebab he actually the one who fikir all those thing and eventually do it .  Man, how i wish i know what really is  in your mind. Why don't you give me time to understand.  Give me time to make all the things better again. X semua apa yang kita nak jadi kan. Mungkin kita ingat kita akan cukup setia dgn partner kita. dan mungkin kita try yg sebaik nya untuk loyal . Tapi kalau Allah nak benda tu jadi, akan jadi jugak. memang. kita sayang , cintakan dia. Tu lah orang cakap, kita merancang , Allah menentukan. Tapi benda dah lepas. Sepatutnya aku da get over with with him da. But I really can't. In fact, bukan aku x boleh. Aku x nak. Cause I dont really see anybody beside me but you. I really wish i could make you happy when you are with me. But things doesnt turn up the way I wish. May be ada kebaikan sebalik semua benda ni. At least I learnt something. Kalau x sepanjang masa lah perangai aku macam tu. Happy, ingat x de masalah. x ingt dunia. jgn jadi macam tu lagi ye kawan2....
 
 

1 comment:

Amethyst said...

rasa macam nak delete je post ni
loser giler bila baca
dunia luar banyak lagi asiah..
banyak lg nak kena fikir
fikir untuk islam
nak jaga islam
nak jaga agama
nak tegakkan agama.
sebab tu ayat kita TEGAKKAN agama kan.
sebab kita nak cleankan nama agama kita.