THIS SITE IS UNDER CONSTRUCTION

Friday, April 09, 2010

lawan masak dengan mak

semua orang rindu masakan mak,
aku je x,
aku x sabau nk balik, sebab da macam2 da resepi aku belajar ni,
nk berlagak ngan mak aku
x sabar giler
hahaha...
satu kesah lawak,  PERTANDINGAN MEMASAK ASAM PEDAS ngan SAFIAH TALIB
yg eventually, lead to a whole week of asam pedas, nk tunjuk bakat punyer pasal
masak punyer masak, aku nye r first, junior kan..
sedap giler dah tu..pa tu abah pun rasa, wah..sedap2...
pa tu, selang sehari umi pulak masak, hek eleh...x sedap mana ponnn,hahahahah, jahat giler anak
pa tu tanya abah, sekarang abah jwp, sape punyer lg sedap
jawab
jawab
jawab......
di kala median of the situation yg amat2 genting
4 mata telah menunggukan jawapan, lalu ayahanda aku pun berkatA!
'ouho....DA LUPA lah.'
CE....................................................
protect bini ar bebbbbbbb!
 bila la aku nk dapat a man like that!
someDAY.........

4 comments:

Amethyst said...

rindu MEREKA....

Sabrina Halim said...

cool!!!
da straf mak ni
jealous3!
haha

Sabrina Halim said...
This comment has been removed by the author.
Amethyst said...

aik?
when did i removed kak sabrina previous comment?
huhu
wa....kak sabrina left a message!
weeee
the first one!